Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka WWFiF
(2)
Autor
Bosiacki Stefan
(1)
Pietrusik Krzysztof
(1)
Wachowski Eugeniusz (1932-2000)
(1)
Śniadek Joanna
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Turystyka
(1)
Wychowanie fizyczne
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Skrypty / Akademia Wychowania Fizycznego w Poznaniu, ISSN 0137-9755 ; Nr 144)
Bibliogr. s. 180-182.
Dla wszystkich pracujących w sektorze turystyki, a także dla tych, którzy dopiero kształcić się będą w zawodach turystycznych.
Społeczno-psychologiczne aspekty obsługi ruchu turystycznego (S. Bosiacki) Potrzeby turystyczne Motywacje i oczekiwania turystów Etyka w turystyce - etyka zawodu Kultura obsługi działalność biur podroży w zakresie organizacji i obsługi ruchu turystycznego (J. Śniadek) Formy działalności biur podróży Organizacja biura podróży Dział obsługi klienta Administracja i finanse Marketing Działalność touroperatorska Określenie idei produktu Opracowanie produktu (imprezy turystycznej) Kreowanie produktu (imprezy turystycznej) w świadomości nabywców Zapewnienie możliwie szerokiej sieci dystrybucji Baza noclegowa i gastronomiczna w obsłudze ruchu turystycznego (J. Śniadek) Klasyfikacja bary noclegowej Organizacja pracy w obiekcie hotelarskim Recepcja Służby parterowe Służba pięter Baza gastronomiczna Inne działy obsługujące gości Transport w turystyce (A. Wartecka-Ważyńska) Pojęcie transportu Podział transportu Transport kolejowy Transport drogowy Transport lotniczy Transport wodny Usługi dodatkowe w transporcie Pilotaż i przewodnictwo (T. Manasterska) Podstawy prawne pilotażu Obowiązki pilota wycieczek Prawa pilota wycieczek Podstawy prawne przewodnictwa turystycznego Prawa i obowiązki przewodnika turystycznego Ubezpieczenia w turystyce (T. Manasterska) Ubezpieczenie kosztów leczenia Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków Ubezpieczenie kosztów rezygnacji z imprezy Ubezpieczenie Assistance Tourist Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Ubezpieczenia komunikacyjne Umowy w turystyce (E. Pawłowska) Pojęcie umowy Zawarcie umowy Umowy zawierane w obsłudze ruchu turystycznego Umowy o pojedyncze świadczenie Umowy o organizację imprez turystycznych Odpowiedzialność biura podróży za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy Odpowiedzialność kontraktowa organizatora turystyki Odpowiedzialność pośrednika Odpowiedzialność agenta turystycznego Odpowiedzialność cywilna hotelarzy za rzeczy wniesione przez gości Dokumenty i przepisy występujące w obsłudze ruchu turystycznego (M. Czajkowski) Paszporty Przekraczanie granicy i przepisy wizowe Prawo dewizowe Przepisy meldunkowe Prawo celne Korespondencja i język handlowy w obsłudze ruchu turystycznego (J. Śniadek) Podstawowe zasady redagowania pism Układ pisma handlowego w języku polskim Rodzaje pism handlowych Jakość w obsłudze ruchu turystycznego (J. Śniadek) Definicje jakości Koncepcja Kompleksowego Zarządzania Jakością (TQM) Nowoczesne technologie informatyczne Obsłudze ruchu turystycznego (K. Majchrzak) Geneza komputerowych systemów rezerwacyjnych (CRS) Funkcje systemów CRS Marketing Online i handel elektroniczny
Sygnatura czytelni BWF: XII F 10 ; XII F 9
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 71115, S 71398, S 71399 (3 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. FS 232, FS 228 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 138022 LE (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności